Pirkėjas norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę turi būtinai susisiekti el.paštu info@kvadratu.lt arba telefonu +370 620 32788; +370 686 28989. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą.
Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
Už kokybiškų prekių grąžinimą apmoka pirkėjas.
Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, pavyzdžiui, neiššovus visiems fejerverkų šūviams arba visai neiššovė. Norint susigrąžinti išlaidas už nekokybišką prekę, būtina pristatyti prekę pardavėjui su prašymu, laisva forma, dėl pinigų grąžinimo.
Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 dienų nuo pirkėjo prašymo gavimo dienos pateikti pirkėjui motyvuotą rašytinį atsakymą.